سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص با انصاف، یاران و دوستان بسیاری دارد . [امام علی علیه السلام]
خبر های تک پیشتاز هنر*حامد بهداد*

 خودمان از خودمان خوشمان آمد
او همواره بخشی از مصاحبه‌هایش را، به تعریف و تمجید از خودش اختصاص می‌دهد و یادآوری می‌کند که جزو استثناهای بازیگری است. به عنوان مثال به این جملات توجه کنید:


بگذارید خودم از خودم تعریف کنم
 هنگامی‌که خبرنگار خانواده سبز از او می‌پرسد: «این اعتماد به نفس یا غروری که داری، از کجا ناشی می‌شه؟» می‌گوید: معتقدم این تعریف رو خودم باید کنم نه دیگران. همه جا برعکسه. می‌گن بگذارید دیگران از شما تعریف کنن، خودت تعریف نکن. اما من می‌گم نه! لطف کنن، دیگران از من تعریف نکنن، بگذارید خودم از خودم تعریف کنم. چرا؟! چون من وکیل کار خودم هستم، چون خودم بهتر بلدم از کار خودم دفاع کنم، شما ادله دفاع از کار منو نداری، شما نمی‌دونی چرا من بازیگر خوبی هستم، چرا بازیگر بدی ام، اما خودم می‌دونم.


من جزو استثناها هستم
فکر می‌کنم همه بدانند من چه کسی هستم؛ من جزو استثناها هستم؛ وقتی یک کارگردان میزانسن‌اش را با من هماهنگ می‌کند. وقتی فیلم بردار برای انتخاب کادرش با من مشورت می‌کند، وقتی صدابردار از من هم فکری می‌گیرد. (همشهری جوان/ شماره ???)


این تشویق به من چسبید
حمید فرخ نژاد برای من بهترینه. یک روز با حمید فرخ نژاد رفتیم خانه سینما، به من گفت «بهترین بازیگر نسل جوون.» فرخ نژاد از بهترین بازیگرای این مملکته، آی این تشویق به من چسبید آی خوشحال شدم آی کیف کردم (گفت وگو با نسیم) . حالا دوسه کار بد تو کارنامه من هست، مگه تو کارنامه «آل پاچینو» و «رابرت دنیرو» نیست؟! ( گفت وگو با نسیم)


هم اسمم قشنگه هم فامیلم
اسم و فامیلم به شهرتم کمک کرده است. چون هم اسمم قشنگ و خوشگله هم فامیلم. یعنی حامد بهداد. (گفت وگو با برنامه تلویزیونی صندلی داغ)


? میلیون تماشاگر را به سینما می‌کشانم
من بازی در مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» را قبول کردم، تا مخاطب را با خودم همراه کنم. مطمئن هستم به واسطه حضورم در این سریال، حداقل ? میلیون تماشاگر را برای فیلم‌هایم که سال آینده اکران خواهد شد، به سینما می‌کشانم.


من بد نمی‌شوم
 آدمی‌نیستم که از واکنش بترسم. چون من وقتی واکنش بدی ببینم، غیرتی و دیوانه می‌شوم. کافی است ?-? تا ناسزا بشنوم و بهم بربخورد. تازه بازی من شروع می‌شود. من بد نمی‌شوم! (گفت وگو با همشهری جوان)


 

 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا.ق 89/6/8:: 2:35 صبح     |     () نظر